FANDOM

Zagrebački električni tramvaj
Zet logo

Vrsta Trgovačko društvo
Osnovana 1891
Sjedište Zagreb, Hrvatska
Usluge gradski prijevoz putnika
Vlasnik Grad Zagreb

Zagrebački električni tramvaj (kratica ZET) podružnica je Zagrebačkog holdinga d.o.o., trgovačkog društva u stopostotnom vlasništvu Grada Zagreba, zadužena za organizaciju prijevoza putnika u javnom gradskom prometu na području Grada Zagreba i dijela Zagrebačke županije (područje grada Zaprešića, Velike Gorice i okolnih općina). Prijevoz putnika ZET obavlja tramvajima, klasičnim, zglobnim i mini autobusima različitih proizvođača i izrade i uspinjačom, a do sredine 2007. godine i žičarom koja je trenutno izvan funkcije (očekuje se izgradnja nove). Također, ZET organizira prijevoz školske djece i prijevoz osoba s invaliditetom posebno opremljenim kombijima.

Istraživanje o kvaliteti uslugeEdit

Prema istraživanju njemačkog ADAC-a, objavljenom u veljači 2010. godine, između 23 europska grada, zagrebački ZET je po kvaliteti bio a zadnjem mjestu. Ocjenjivale su se četiri kategorije: trajanje putovanja/vožnje, presjedanja, informacije o linijama i cijene karata, a jedini "plus" ZET je dobio za cijenu usluge odnosno besplatnu vožnju u užem centru grada te činjenicu da se karta može kupiti preko SMS-a. Besplatna vožnja u užem centru grada je u siječnju 2011. ukinuta, a cijene karata povećane su za 50 %.

Povezani članci Edit

Also on FANDOM

Random Wiki